Vánoce bývají o poklidném setkání s těmi nejbližšími. Málokdo z nás chce trávit tyto svátky v práci. A přesto existují profese, kde se musí pracovat o víkendech a svátcích. Jsou to hasiči, policisté, číšníci a kuchaři, zdravotní sestry a lékaři, a také naši/e osobní asistenti*ky, kteří/ré zajišťují nepřetržitou péči (osobní asistenci) v domácím prostředí klientů.
Svátky vánoční jsou pro celý náš plánovací asistenční tým velkou výzvou. Již na konci října byly všechny služby naplánované, rozpisy pro jednotlivé osobní asistenty*ky připraveny. 23. 12. odpoledne však nastala noční můra každého koordinátora – jedna z asistentek onemocněla. Krédem A DOMA je, že osobní asistenci zajistíme kdykoli. Klienti i jejich rodiny na to spoléhají. Proto naše koordinátorka Zuzana okamžitě začala hledat náhradu. Po mnoha telefonátech, přepracování několika rozpisů asistencí se jí to pozdě večer podařilo. Jsme opravdu hrdi na celý tým osobní asistence, že i v těchto situacích dokážeme vyjít jeden druhému vstříc a Zuzaně, za její zodpovědnost a nasazení, patří více než velký dík.